A0:  بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است در زندگی روزمره ورزش
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است در زندگی روزمره ورزشبیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است در زندگی روزمره ورزش

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا آسیب ضعیف کلیوی داشته باشد. سیستم چند سیستم ها و اندام نیز تحت تاثیر و آسیب دیده بد. بسیاری از آنها را مجبور به انجام دیالیز یا پیوند کلیه برای طولانی تر زندگی می کنند است. دکتر آنلاین ممکن است اطلاعات دقیق تر نشان می دهد و به طور مستقیم رایگان می باشد.

تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به برخی از ورزش مناسب به منظور بهبود وضعیت فیزیکی خود را. در واقع، ورزش به طور منظم برای بیماری بیمار مفید است. تخت بلند مدت و فعالیت کمی گرفته خواهد شد به منظور کاهش عملکرد هر ارگان در بدن است. علاوه بر این، آن را نیز می تواند مقاومت بیمار را کاهش دهد. بنابراین بقیه است که بهترین راه نیست.

در اوایل برای انجام تمرینات، راه رفتن یک راه کوتاه و سپس حرکت ایروبیک مورد علاقه خود را، ژیمناستیک ساده است. یا چی عمل تای، سپس تنه زدن و یا پیاده روی های طولانی. ورزش مناسب برای بیماران مفید است برای افزایش استقامت و نشاط زندگی خود را. همچنین خوب است برای درمان بیماری های کلیوی و کلیه تسهیل بازیابی.

ورزش منظم می تواند کمک به بیماران برداشت خون جاری و بهبود جریان خون است. در همان زمان، اکثریت بیماران نیز نگران آن است که ورزش ممکن است وضعیت بیماری را بدتر می باشد. به عنوان مثال، پروتئینوری خود را، هماچوری و ادم ممکن است با توجه به اجرای افزایش یافته است. به خصوص، پروتئینوری بدتر و بیشتر از قبل آشکار در مقایسه با تنهایی. اما توصیه می شود که تنها در دیالیز کلیوی و یا برخی از دارو به گرفتن برخی از پارامترهای بالینی طبیعی بستگی دارد.

این لازم است برای بیماران به یک درمان فعال و انجام تمرینات مناسب برای هماهنگ با درمان. علاوه بر این، لازم است برای حفظ یک نگرش مثبت است همچنین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که به بهبود کلیه کمک مهم است.

ما مسئولیت را به شما توصیه به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داشته باشد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815